Navigation


RSS: inlägg



Väntan..

2013-01-02 @ 11:44:48, Allmänt, , Kommentarer (1)

Nu väntar vi... På provsvaren..

Skulle vara på vc strax innan 10, satte oss och väntade jag och Melker. I en minut, sen skulle han springa omkring o hitta på diverse bus.. Satt inte still nån gång, men vid 10.40 kom vi in..

Läkaren kände lite på hans knölar som dykt upp lite varstans i huvudet och bara växer.. Hon sa att vi skulle ta prov och se hans blodstatus så det inte var några förändringar på de vita blodkropparna, det man är rädd för.
Gick till slut att få provet, men både jag, Melker och sköterskan blev lagom blodiga:-p

Det var första gången som jag höll i Melker när han skulle stickas.. Hatar sprutor! Men jag kollade bort och han sa inget när de stack honom, bara när hon skulle hålla handen för att få ur blod, deet var inte kul tyckte Melker! Så då blev det som det blev, blod överallt:-p

Väntar nervöst på provsvaren som vi får antingen i eftermiddag eller imorgon..
Mammas hjärta<3

Det finns två saker som jag är riktigt rädd för: cancer och proppar.

Den rädslan förstör mycket i min vardag. Går och är rädd hela tiden.
Smått hypokondriker......


Lägger upp en bild på mitt stora hjärta från i höstas<3



Kommentarer
Postat av: Malin mamma till Savannah

Du funderar inte på en ny header? jag tänkte eftersom du har fått ett barn till :) annars superfin blogg :)

2013-01-03 @ 23:47:51
URL: http://Elinorsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback