Navigation


RSS: inlägg



jksdhfvdsvnf..

2014-03-29 @ 13:57:06, Allmänt, , Kommentarer (0)

ungefär så är mitt huvud nu.
Upp o ner, fram o tillbaka o GAAAAH.
Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Kan inte släppa det, kan inte kasta bort det, kan inte smälta det..
Kan inte göra nåt?!
Önskar jag kunde gräva ut den puckade delen av hjärnan som gör såhär. Bara få bort skiten. Nu. På en gång.
Absolut INTE för min egen del. Utan för de jag älskar och värdesätter. Men varje gång jag försöker så slutar det med samma uppror i hjärnan som VANLIGT. Kroppen protesterar o hjärnan protesterar. Finns inte en enda del av kroppen som är samarbetsvillig i det här läget. Jag kan inte ens räkna de gånger jag försökt..
Blir arg o frustrerad inombords. På hur o varför det blev såhär och även på mig själv. Att jag fortfarande inte kan smälta det utan mår förjävligt i varenda cell i kroppen känns helt jävla galet.
När det gått så "lång tid" och jag fortfarande inte fått nån bukt på det hela undrar jag för mig själv om jag NÅNSIN kommer kunna få bort de här känslorna? Alla hatkänslor som svallar och allt som säger "NEJNEJNEJ" hela tiden.
När FAN ska det gå över? Kommer det göra det?
Blir det nånsin som det skulle ha blivit utan allt trassel, skit o smutskastning?
JAG vill, min kropp, min känsla och ALLT annat tar över i det läget och skriker NEJ. Egentligen VILL jag väl inte. Men jag känner att det kanske BORDE gå. MEN HUR?!
Äckelochhatkänslor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback