Senaste Inlägg

Ååh.

Ibland blir jag bara så jäävla less..! Speciellt på äckelhormonerna..!

Ååh vilka ord som är påväg ut ur munnen hela tiden. Men håller de inne tills överhyperpigga Melker har somnat. Annars får jag väl ta nån kudde o utsätta den för en o annan svordom.

Tack för mig. Herrå.

Mina fina!<3

Tillbaks!

Känner att jag är riktigt dålig på det här med bloggande nu för tiden.. Igen.. Men det blir så tråkigt när jag inte kan ladda upp bilder!:-( hoppas det funkar snart!

Idag blir lillprinsen 10 dagar gammal!
Och älsklingen blir hela 20 år! :-D


Gjorde en tårta igårkväll åt honom, riktigt nöjd!:')
Fick en liten present av mig med:-) ett häfte med kärlekscheckar!;-) får se hur flitigt han använder dom haha!;-)

Nä idag ska vi försöka hitta på något, kanske åka o ta en fika hos mamma:-) men först, mata färdigt bebis! Smidigt att ha maten med sig hela tiden :-* <3

Glöm inte o kika in på instagram, om ni vill ha lite mer kontinuerlig update från oss:-) allt blir såå mycket roligare med bilder!
mamma93


Han är här!<3

12/10-2012 kl.00.49 föddes äntligen vår son på bf+6!
En liten underbar kille på 51 cm och 3450 gram!<3 världens vackraste <3

Appen krånglar som vanligt så bilder finns på instagram där jag är aktiv varje dag<3

Mamma93 heter jag där :-)