Navigation


RSS: inlägg



Sjuk..

2013-05-15 @ 14:15:24, Allmänt, , Kommentarer (0)

Känner mig skapligt slut i kroppen... 
Har varit hes i några dagar men har inte varit nåt mer än så, fram till igår kväll... 
 
Kände mig febrig och fick huvudvärk.. 
Somnade vid 21 tiden, vaknat av o till och svettats och frusit... 
 
Trodde jag skulle känna mig bättre imorse men icke..
fick hjärtklappning av minsta lilla..
så älskling var hemma och tog hand om barnen.
låg i sängen fram till 11.20, kan inte minnas sist jag låg så länge! 
Inte ens när jag är sjuk brukar jag kunna ligga längre än till 08... 
Men fy fan, kände mig mer död än levande...
Nu har jag fått undan disken och plockat lite här hemma, svettas o fryser fortfarande om vartannat men känner mig klarare i huvudet i alla fall! 
Älskling är på möte han<3
 
Vill ju inte vara sjuk imorgon när Melker fyller år.:(
usch...
känner mig hemsk!
 
Men jag ser verkligen fram emot imorgon, när Melker ska öppna sina presenter<3
 
Min lilla kille... 2 år?! 
Nä han kommer alltid vara min lilla bebis oavsett hur stor han blir<3 
men så tror jag nästan alla mammor känner.
 
 
hoppas jag är bättre till helgen ialla fall och att vädret blir någorlunda så vi kan ut o leka med barnen massor!
 
När barnen somnat ska jag sätta mig och pyssla mer med stenar, och älskling skulle fixa mer färger åt mig på vägen hem:-* 
 
nä, lite kaffe och fortsätta den här dagen!
 
ha en fin dag alla glada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback