Navigation


RSS: inlägg



Pyssel!

2013-05-13 @ 14:06:31, Allmänt, , Kommentarer (0)


Morgonen gav oss regn, vilket vi älskar! 
Så klädde på barnen och gick ut:) 
 
regnet avtog efter knappt 5 minuter ute..haha..
Melker i hel regnutstyrsel, vagnen med regnskydd och jag i stövlar, kul..:)
 
tog en tur bort till affären o köpte lite fika:) 
Så när vi kom hem mumsade vi på munkar!
 
satte oss och skulle pyssla lite med stenar vi plockade på vägen, Melker tyckte dock inte det va så kul så efter en stund gav jag upp;) 
då hade solen börjat skina också så vi gick ut igen istället, och ytterligare en tur till affären för o köpa superlim som vi tydligen inte hade hemma..
 
Sen däckade båda barnen och jag fortsatte mitt enkla pyssel :) 
 
här är det jag hunnit med än sålänge.
 
de får stå i bokhyllan med trollsamlingen fram tills vi blitt av med den så vi kan köpa snygga vägghyllor istället att ha prydnaderna på istället :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback