Navigation


RSS: inlägg



Höst!

2014-08-20 @ 14:15:46, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sommaren gick fort, men mycket bad och svett blev det! ;)
Hade sommarkurser som jag klarade galant! Detta trots två små bustroll hemma med mig hela sommaren<3
Nu har den nya terminen startat och just nu läser jag Vård och Omsorgsarbete 2 samt Vård och Omsorg vid demens :) riktigt spännande men något kluriga kurser! :)


Har införskaffat två nya byråer, eller okej, ett är väl mer ett skåp men ändå.. Ska bli riktigt kul att få göra dom som jag själv vill! Bara hoppas att jag får tid till det också;)

Barnen växer så det knakar och vi jobbar för fullt på att bli blöjfria! Båda två går på toaletten ibland men försöker göra det till en rolig grej och inte tvinga dom att bli blöjfria, det tror jag är bäst:)

Dagarna går åt till plugg, städning och massor bus :) kvällarna har blivit längre här då båda tycker att det är tråkigt att sova.. Speciellt Mattias;)

Det är så kul att se hur nära de är, trots att de kan va riktigt taskiga mot varandra ibland, pratar mycket mer och leker mer aktivt med varandra<3

Snart har vi bott här i ett helt år, och om några veckor är det första marknaden sen vi flyttade hit!;) skönt att bara kunna gå hem en stund om det blir för mycket;)


Nästa helg ska jag åka iväg och bara va Erika ett helt dygn.. Känns jobbigt och konstigt när jag tänker på det men kommer säkert bli jättekul när det väl gäller:) Är mer för att göra saker spontant så jag inte hinner tänka på att jag ska va borta från mina små..


Men barnen ska vara hemma med pappa/TomTom och busa då, så dom går det ju ingen nöd på;)
Är alltid resan hem som är värst..

slänger in några bilder <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback