Navigation


RSS: inlägg



Imorgon..

2014-03-20 @ 16:47:46, Allmänt, , Kommentarer (0)

Usch nu börjar jag bli riktigt nervös.. 
Imorgon bitti åker vi... 

Men jag vet ju att barnen kommer ha en superrolig helg med sin kära moster<3
Tror nog det är mer jag som nojar;) 
Barnen var hemma från dagis idag som sagt och istället för att spendera den tiden med att plugga åkte vi till Busfabriken och lekte<3 

Sitter och väntar på att Helena ska bli klar på stan, melker har somnat i bilen... Inte bra;) men det betyder mer mys ikväll<3 

Kommer säkert uppdatera er på söndag när vi kommer hem! Tror jag kommer va ganska upptagen när vi åkt..:) däremot kommer telefonen vara på heela tiden... Om o utifall det skulle hända nåt här hemma eller med oss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback