Navigation


RSS: inlägg



Svar

2013-01-22 @ 09:57:22, Allmänt, , Kommentarer (0)

"Moraltant/gubbe som man inte kan umgås med längre stunder?"
Vad baserar du det på? :D haha

Varför tror du jag känner din omgivning?
Jag sa bara att det är svårt att köpa/bygga ett hus för/på kärlek och hopp.
Du tog ju tydligen åt dig, av dem tre sakerna jag nämnde, som är rätt självklara i livet.

Kan inte annat än att skratta lite, och säga
"Lycka Till"=)




Haha nej du bara påminner lite om en sådan människa som jag vet :-)
Tycker det är väldigt intressant dock att du kan säga sådana saker utan att känna mig?;-)

Haha ingen som har sagt att vi ska köpa ett hus av kärlek?;-) vi har det inom vår 10årsplan, vilket är rimligt :-)

Vad kul att jag kan få dig att skratta, för jag har inte gjort annat de senaste dagarna åt dina kommentarer ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback