Navigation


RSS: inlägg



Natti gott folk

2013-01-02 @ 23:50:05, Allmänt, , Kommentarer (0)

Yes nu tänker jag göra natt.. Jäkla mage att bråka med mig, trodde värk räckte men nu ska den hugga med.. Inte lätt o vara inälvor i min kropp (Y)

Så ska försöka sova bort smärtan o inte tänka på att älskling åker iväg på fredag morgon för att sen komma hem på söndag kväll. Och börja jobba igen på måndag.. Aja, jag och barnen ska bara va hemma hela helgen och ta det lugnt, så det blir nog bra!

Har inget vettigt att skriva som inte folk skulle ta illa vid av så jag låter bli!
Men det är tamejfan det enda som surrar runt i tankarna! Suck-.-

Hoppas på en bättre morgondag, ska upp vid strax efter 6 imorrn igen, men denna gången för att ringa o boka tid för efterkontroll ( igen, kunde inte förra tiden jag fick.. ) på mvc.


Godnatt gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback