Navigation


RSS: inlägg



Bra app!

2012-09-16 @ 11:01:37, , , Kommentarer (0)

Har försökt varje dag sedan sista inlägget att få in bilderna till det.. Men går det då?? NAE! Bra bra.. Kändes ju helt onödigt då när ni inte kunde se hur det såg ut!

Men men.. Tiden rullar på, mer o mer förvärkar men inget tecken på att något skulle va på g :-) i veckan var det ulrika marknad som jag och melker var på, tom jobbade så han kunde inte va med:-/ sov hos mormor och morfar så vi kom ut på marknaden vid 8.. Kan säga att det inte är något jag gör om, gå själv höggravid med en galen 16 månadersgrabb! Fick gå och konka på honom nästan hela tiden.. Japp jag var helt död i kroppen efter det! Tom fick komma o hämta oss vid 16 typ, hade så jävla ont..

Igår hade vi en familjedag, helt underbart<3 var först hos mamma o rastade hunden då de inte är hemma, sen åkte vi o handlade blöjor o diverse nödvändigheter:-) plutt somnade i bilen påväg hem o fick sova en stund hemma med, då passade vi på att packa badkläder! För sen drog vi till simhallen och spenderade några timmar där!:-) sen ut med vovven igen:-)
Satte oss o kollade på film och myste i soffan<3
En helt underbar dag! Trots att jag var heelt slut så var jag vaken senare än jag brukar :-D

Får se vad som sker idag, blir väl att vara hemma o ta det lugnt skulle jag tro:-)


Lite update iaf! Ha det fint alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback