Navigation


RSS: inlägg



V.20+5 Sorry!

2012-05-24 @ 22:18:06, Allmänt, , Kommentarer (2)

Dåålig update, yeah.
Varit fullt upp!

MEN, vi hittade möbler! :-D
Så nu har vi en 3-sitsig soffa och en 2-sitsig!
PLUS ett nytt v-rums bord! :-)

Allt det för 550 kronor, lycklig :-D

Nu har det varit några dagar med SUPERVARMT väder!!
Har varit jättesvårt att veta hur man ska klä sin lille...
Men han har fått ha t-shirt på sig och byxor, och han blev varm ändå..
Plutten:-/


Har varit en relativt lugn dag, eftersom älskling är hemma med ryggskott finns det inte så mycket att göra.
Men vi var hos mamma och gick ner till Stångån och hade mys och bus!
Blev lite baguetter med kyckligröra med!
MUUMS!
Vet inte huur många jag åt, men många blev det :-D



Imorgon kväll kommer min äldsta lillasyster hit och vi ska ha pizzamys!<3

Ska vara vakna till efter 00.00 så vi kan betala räkningarna direkt, duktigt! ;-)


~*~*~*~

Idag har vi min minsta lillasyster här ( som alla torsdags och tisdagsnätter:-D ) och har kortspels-mys på uteplatsen!
Älskar våra utemöbler!!
Tack ÄLSKADE MAMMA för dom! <3



Imorgon är det dags för 1-års koll på BVC!
Och vaccin... :-(
Är glad faktiskt att älskling är hemma så han kan vara med!
De andra två vaccinen som varit har pappa varit med på, så Melker har fått sitta i hans knä.
Jag klarar det inte...
Min spruträdsla tar över..
Kan inte ens se när de tar på mig!
Och ska jag då ha Melker i knäet när han börjar gråta??
Nä, jag tröstar honom efteråt istället!<3

Imorgon kommer även veckans magbild och update om hur pluttis har växt sen sist! :-)





Nu ska vi fortsätta vårat mys!
Ha en fin kväll allihop!


Kommentera gärna mer som jag sa, ni har säkert frågor om allt möjligt!
Svarar på allt! :-)



Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Kul att du är med i tävlingen! En vinnare dras på måndag.



Lycka till! =)

2012-05-26 @ 10:39:43
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej söta du! Skulle du kunna hjälpa mig i fototävlingen idag igen? Man kan rösta en gång om dagen och idag är sista chansen innan den avgörs. Så jag skulle bli jättetacksam om du lade en röst på min dotter , nummer fyra (4) idag igen :)



Här röstar du: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html



Tusen tack!

2012-05-27 @ 09:36:16
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback