Navigation


RSS: inlägg



Pappa på besök :-)

2012-05-21 @ 17:35:15, Allmänt, , Kommentarer (2)

Idag kom pappa på besök :-)
Pratade om allt och inget!
Mest om inget.. :-P
Drack kaffe och satt på uteplatsen, riktigt trevligt :-)

har varit dunderfint väder hela dagen!
Med undantag från 2 minuter regn.. :-)
Men nu skiner solen igen och jag lyssnar på musik och är på facebook.. :-)
På uteplatsen såklart så man kan njuta av vädret ändå ;-)

~*~*~*~*~

Just nu så känns det faktiskt jobbigt.
Men jag vet att det är det bästa som kan hända nu.
Kommer vara en del tårar, från alla håll.
Men det kommer släppa och allt kommer bli bra.
Är glad att jag har min kära sambo<3

~*~*~*~*~



Bjuder på en gammal bild på mig och mamma :-)<3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är ju en av de som läser men sällan kommenterar ;) skyller på mobilen :-)

2012-05-21 @ 18:30:11
Postat av: anki

Ja är ju också en sån där som läser men tyvär alldeles för dålig på att kommentera.Gammel faster

2012-05-21 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback