Navigation


RSS: inlägg



17+4

2012-05-02 @ 15:17:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ingen update, jag vet... Eftermidagen och natten till i söndags hade jag så fruktansvärt ont i magen. Låg och grät och var helt säker på att jag skulle dö. Men det gjorde jag ju inte. Somnade på något sätt men vaknade och hade fortfarande ont. 


Vi åkte hem till mamma och senare på eftermiddagen när värken inte hade släppt så ringde jag 1177, fast jag hatar o ringa dit. Men de tyckte att jag skulle åka upp och kolla, vilket vi gjorde. Kom in vid 16.40 ungefär och ca 2 timmar senare fick jag göra ultraljud för att se att allt var ok med bebis, och det var det <3 
Vad lättade vi blev..<3
Men, värken var ju kvar för det.

Och de skulle dessutom kolla om jag hade propp i benet, så fick stanna över natt för de visste inte när det skulle bli, plus att jag hade så ont.. Fick citodon (?) och riskudde, som blev värmd flitigt..

De kom fram till att jag inte hade proppar, puuh. MEN de kom inte fram till magvärken. " Det kan vara bebis som trycker på nåt vet du" sa nån blatte jag hade till läkare. Amen jo tjenare. Jag har varit gravid förut och såhär ont gjorde det inte då, hur fan skulle jag kunna tro det? Plus att jag intee tror det... Tror iofs ingenting, men inte att det är bebisen iaf, det är jag säker på! Men det gör inte jätteont hela tiden nu i alla fall! Men mer eller mindre hela tiden..

Tog mig orken igår att åka och spela minigolf med älskling, pluttis och syrran i Valla<3
Förlorade... Men det var superkul ändå! :-)
Jag fick 71
Syrran 70
Tom 48...

Troor Tom vann lite grann... ;-)


Melker sover middag nu, skönt för både honom och mig, varit ute o gått massor idag i det vackra vädret :-)
Köpte mig en fin längre mammaskjorta... 45 KRONOR! från H&M men jag fyndade på Myrorna, älskar second hand! Plus att man hjälper till i samhället :-) Kan ju inte bli bättre! :-)


Längtar så in i bomben till nästa ultraljud! 18e Maj... låångt kvar! fast ändå inte... kommer ju gå fort :-)
Även att vi fick se vårat lilla underverk för bara några dagar sen så vill jag ju se igeeen! <3


Ojoj, nu får tiden gå fortare! :-) Ska leta fram mammas systemkamera o ta bild på magen :-) Uppdaterar och skriver "bild" på facebook då så ni vet :-) <3


Många kramar till er underbara människor <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback