Navigation


RSS: inlägg



Dålig update ser jag!

2012-07-13 @ 13:32:06, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ojoj, har inte uppdaterat på ett tag ser jag!

Har väl helt enkelt inte funnits något att skriva.. :-)
Älskling har varit hemma nu sen i lördags, och imorgon åker han igen.. En hel vecka igen! Men, hoppas veckan går fort! För sen har han ju riktig semester :-D En vecka..:-)

Finns så mycket jag vill göra då, får se hur mycket vi hinner med! ;-)

Idag är älskling iväg och hämtar ett nytt köksbord! :-)
Frågan är bara vad vi ska göra med vårat gamla.. Vill ju inte kasta det :-( Fick det i inflyttningspresent till min första lägenhet av mormor och morfar! Inget jag bara vill göra mig av med... Så hoppas någon gullig människa vill ha det! :-)

Idag ska vi hem till älsklingens mamma, blir bjudna på pizza, mums !:-)

Nä, nu ska jag njuta och samla lite lekkraft de sista minuterna innan jag misstänker att plutt vaknar! ;-)

Ha en underbar dag allihop:-)



Kommentarer
Postat av: nadja

hej :) gud vad skönt med semester tillsammans! blir lite avis.. ;-) jag fatta inte om du vill bli av med bordet eller inte? :-p

Svar: Halloj! :-) Jaa, en HEL vecka ju! :-D
Mjo, egentligen inte.. men har ingen plats för det.. :-( Så måste göra oss av med det.. Just nu ligger det nerplockat under sängen ;-O
Erika Hjärtström

2012-07-18 @ 14:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback