Navigation


RSS: inlägg



Svar till Therese

2012-02-06 @ 13:27:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hej... väldigt hemskt du verkar ha haft det... och man får väl säga att det var tur att du "snubbla" vid tåget...
Jag har bara en fråga.. jag förstod inte vem "ragatan" var? du behöver inte förklara om du inte vill... men för en annan så får man nog ett mer sammanhang om man vet typ vem det är. :)

Mvh Therese



Hon var en vän till en av mina vänner, 40+.
Och när jag mådde dåligt kunde jag prata med henne, och hon fick mig att tro att jag bara behövde henne.
Och inte min familj.. Fick höra massa skit om dom, då hon har haft mycket problem med min pappas del av släkten, och dum som jag var så lyssnade jag ju...
En väldigt manipulativ kvinna... Alltid varit och kommer nog alltid vara, blev varnad massor gånger, men ville ju såklart inte lyssna, hon var ju den som pratade med mig och lyssnade!

Vet inte hur jag ska förklara närmare, men hoppas det blev lite av en "förklaring" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback