Navigation


RSS: inlägg



Vårdcentralen

2011-10-06 @ 11:49:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag ska jag till vårdcentralen då.
Kolla upp vad det kan vara för fel på mig haha.

Plus att jag har fått urinvägsinfektion IGEN.
Slutade med pencillinet för typ 4 dagar sen...
Yay.

Har för övrigt haft en jättemysig natt med mitt hjärta<3

Både Josse och jag hade asont igår så han tyckte det va jättekul haha:p

P.Å - Mensvärk - Urinvägsinfektion
KÄRLEK!



Igår köpte jag nya smakisar till Melker, från 5 månader, han är ju trots allt mer än 4½ månad;)
Mormors KalopsSpagetti och Köttfärssås

Provade Spagetti o köttfärssås idag, det tyckte han va MUMMA! :D

Nä, ska väl vila lite medan lillen sover =)


Önskar alla en underbar dag!

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback