Navigation


RSS: inlägg



skön söndag

2011-10-09 @ 21:00:03, Allmänt, , Kommentarer (1)

Har varit en lugn och skön söndag =)
Pappa var här en stund runt lunch och vi pratade om allt.

Fixade i ordning mig och Melle och gick hem till mamma o pappa.
Åkte och handlade medan Melker var med sina mostrar och sin mormor.

Josefine kom hit förut och nu står hon o lagar mat!
Potatis och kött står på menyn! MUMS!


Melker ligger och rullar o skrattar för sig själv medan jag tog mig tid att skriva lite här.
Snart sovdags för lillkillen!:)


Är det något ni undrar, om att vara ensamstående mamma, ha småbarn eller helt enkelt nåt om livet, ja vad som helst, så är det bara att slänga in en kommentar!

Önskar alla en fortsatt fin söndagkväll!



Kommentarer
Postat av: Miia

Hej!



Jag är också ensamstående och håller nu på att flytta till eget med min lilla gosse.

Ingen av dom andra mammorna jag känner här i stan är ensam (vad jag vet) så det skulle vara kul att lära känna någon som vet hur man har det liksom. Så kan man kanske byta råd och tips med varandra och sånt! =)



Melker är jättesöt btw! =)



// Mia (Heter maria eriksson i föräldragruppen på fb, där jag hittade din blogg ;) )

2011-10-09 @ 23:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback