Navigation


RSS: inlägg



Simhallen!

2011-10-13 @ 15:18:22, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag var vi i simhallen med Martina :)
Först var han lite tveksam i vattnet, men sen tyckte han bara att det var kul :D
Måste skaffa mig en kamera så jag kan föreviga sådana ögonblick...


Yäääh. Dammsugit, gjort kaffe o busat lite med Melker. Upptäckte i sovrummet att det var FULLT med öppnade bajsblöjor.. mums... ><  
Hundar är som barn.. vänder ryggen till en minut o de hittar på bus! så därinne väntar mig en väldigt mysig stund.. ska skaffa mig en blöjhink med barn/hundsäkert lock... ;)

Josse ska snart hem till Ö-hög o jag har snart tvättstugan igen, tänkte det är lika bra att tvätta lite oftare så man inte har tre tvättpåsar när det väl är dags.. ;)


Önskar er en trevlig eftermiddag!


Min älskade skatt
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback