Navigation


RSS: inlägg



HÄRLIGT!

2011-10-05 @ 17:43:54, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jahopp, igår fick jag min första mens på ca 1½ år!
Så nu kan det bli fler bebisar.. haha!

Var hundvakt hela dagen igår, asmysigt!
Var ute och gick större delen av dagen =)

Var lite hundvakt idag också, inte lika länge, men en stund blev det allt! :)
Han är såå mysig lille Emil!



Det är så roligt att se hur Melker utvecklas!
Han rullar rint som sjutton hela tiden haha :D
Nu väntar jag bara på att han ska börja krypa, sen gå och prata!

Och landet är nära nu!!
Snart så kan det bli flytt :D
Om jag har tur så blir det vid månadsslutet!



Läste på lite igår, efter nästan 3 år av lidande fick jag mitt svar.
Inte riktigt vad jag hade hoppats på, men det kunde varit värre...

Nu är det bara att kämpa, för min sons skull, det SKA bort.
Ger mig själv en lyckospark!


Ha en jättefin kväll
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback