Navigation


RSS: inlägg



Dop!

2011-10-01 @ 19:20:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

1/10-11

Idag var vi på Julians dop!
Nadja och Rikards lille son :)
Det var jättefint och han fick många fina presenter!
Själv köpte jag en fin liten ask med "min första tand"-text och en nalle med texten "min första nalle".
Rätt söta tycker jag! :)

Städat nu, dammsugit o skurat.
skulle gå ut o plocka löv innan det blev mörkt men det hann jag inte idag heller.

30/9-11

Igår vare partaj, mammas kompis hade fest, och hon bor två hus bort så gick dit med Josse:)
Först va vi ett tag hemma hos mig o fixa oss.
Melker var med sin moster då.
Var kul att göra något utan att behöva tänka på samma sätt.
Jag visste ju att han va i goda händer :)


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Ikväll blir det mys med de två bästa människorna som finns <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback