Navigation


RSS: inlägg



28/10-11 BIO ( igår )

2011-10-28 @ 14:28:06, Allmänt, , Kommentarer (2)

Helt awesome bio igår!
Var o såg : "Paranormal Activity 3" med Mamma, Josse och Helena.
Pixie, Ronja och deras pappa kom också dit =)
Hahaha, det va liite kul o se alla sitta o skrika, tjejer som killar xD
Jag o mamma satt o asgarva x) klart man ryckte till ibland asså, den va rätt läskig faktiskt!
Helt klart värt 100 spänn! :D
Var med Pixie till läkaren idag, o efter det gick vi till Myrorna, hittade en kaffeburk och även ett förkläde :D
Sen letade jag och Melker oss hela vägen till hans mormors jobb, o det tog lite tid, men tillslut så kom vi fram ;)
Hämtade Kerstin där (som nu sitter o leker med Melker o tittar på barnprogram), åkte till Berga och handlade o tog en promenad hem (=
Sitter med josse nu o planerar lite för imorgon =)
Snart kommer älskling o då ska vi fika!
Mat blir det också o idag står potatis, kött o sås på menyn ;)
Är det fredag så är det!


Ha en underbar kväll!

Blir mys och film här hemma!
<3



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag blev helt koko av att se den första filmen. Tycker sånt där är sjukt äckligt! :-)

2011-10-29 @ 11:04:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Ixie

svar till Hanna:



haha ja det är lite sjukt faktiskt!

Speciellt när man tror på sånt där haha :-)



3an var lite overklig, men grymt läskig! ;)

2011-10-29 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback