Navigation


RSS: inlägg



20/10-11 Bvc, Vaccin o smärta

2011-10-20 @ 23:27:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ååååååååh. Mår inget bra :(
Ont som fan :(
Vilat mig ett tag, ja sovit lite också faktiskt.
Trodde det hade blivit bättre men nae.
Var på Bvc idag också.
5 månaders vaccin och såklart mätning och vägning!
Nu är Melker 73 cm lång och väger 8620 gram.
Stor börjar bli större<3
Är det någon av er som läser som har en mamma-blogg?
Har nästan inga kvar att läsa o jag tycker det är såå kul!
Så i såfall får ni gärna kommentera med adressen.
Skulle va supergulligt:)
Snart kommer älskling, hoppas att han får mig att känna mig lite bättre<3
Imorgon väntar möte på Hagadal, får se hur jag och Melker mår då, men ska försöka ta oss dit...
Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback