Navigation


RSS: inlägg



9/11-11

2011-11-10 @ 00:22:20, Allmänt, , Kommentarer (1)

INTE min kväll!!!! :(

* tvättar, och när ja kommer ner efter o ha tvättat en maskin - översvämning. blask.

* slår ner ett glas på golvet när ja ska stänga av josses dator.
...
* på väg o hämta dammsugaren ( skuttandes ) så upptäckte jag att min kylskåpsdörr var öppen. slog i huvet o fick en rejäl bula.

* går ner i tvättis igen efter o ha bytt tvättrum, fixar o hänger upp tvätt. Släcker ner och går ut.
Hade glömt nycklarna I TORKRUMMET. som nu är låst!

KAN MAN HA MER TUR?!?! :(



Har för övrigt haft en bra dag!
Mötet på BirgittaVux gick dock ÅT HELVETE!
Seriöst, hon måste vara efterbliven eller nåt.
Sa till henne när jag pratade med henne i telefon att jag fyller 18 nu i december och tänkte fortsätta plugga så fort som möjligt.

Hon svarade på det att jag kunde börja i Januari och att vi skulle ses idag o lägga upp schema.

Bland det första hon säger är: " ja du måste ju söka csn nu"
då vart ja helt fundersam o sa: " men det kan man väl inte göra innan man är 20??"
Hon: "vadå du är väl 20??"

-.-'


Blev en HELT annan sak då...
Jävligt komplicerat.
Måste först söka till introduktionsprogrammet, för att DOM ska försöka få in mig på Birgitta gymnasiet.
DÅ skulle jag kunna gå på BirgittaVux... -.-

SÅ trött på´t!!!
><




Aja, sen till slut hamna vi hos Nadja, Rikard och Julian! :)
Riktigt trevligt :)
Blev en kopp kaffe o lite skitsnack =)
Efter så gick vi ner på stan ja o Nadja ( med våra småpojkar såklart ^^ )

Gick till bibblan o låna lite sångböcker!
Så när min hals är helt okej ska ja o Melker sjunga MASSOR ;)


Kom även fram till att jag och Nadja ska börja i kör!
Ska bli riktigt kul! :D

Var så länge sen!

Ska även börja gå på Domkyrkans Sinnesrogudstjänst sista söndagen varje månad.
Första gången ja var där med mamma o syrran så svimma jag nästan.
Va stressad heela tiden och kunde inte slappna av.
När jag kom dit och verkligen gjorde det så blev det för mycket för kroppen O.o



Nää vet ni vad.
Nu ska jag o Josse kolla på skräckfilm!

Insidious står på film-menyn ikväll! ;)


sov gott!



( Även ett stort grattis till lille Wille som blir 2 månader idag! <3 )



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du vaknar upp och får en mycket bättre dag idag istället!!



Kramar, du verkar kämpa på och vara väldigt duktig. Glad för dig.

2011-11-10 @ 06:28:15
URL: http://miamiwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback