Navigation


RSS: inlägg



Nattmys!

2011-11-14 @ 00:56:37, Allmänt, , Kommentarer (1)

Sitter här med Josefine nu o laddar ner lite film=)
Blev "Trick 'r treat" idag =)
Hoppas den är lite läskig i alla fall :p
Har inte märkt av någon aktivitet idag.
Än.
Igår var de förjävliga.
Först så rullade o stutsade kulor på golvet vid balkongen.
La mig på alla fyra o leta över HELA jävla golvet.
Inget där.
( klockan var ca. 01.00 )
Okej, tänkte jag, de vill väl visa att de är här.
Sen går det någon minut.
Och kulorna börjar rulla igen.
Den här gången från tv:n mot sovrumsdörren.
Och nån sekund efter så vaknar Melker.
DÄR gick gränsen!!!
De får gärna försöka skrämma mig, eller ge sig tillkänna.
Men de behöver FAN inte väcka Melker!!
INTE OKEJ! :@
Sååå. De fick en rejäl utskällning.
Och än sålänge har de inte väckt honom igen :-)
( kan också säga att igår var inte första gången, de har haft flera nätter då de väckt honom 1 gång/h. )
Har flyttstädat idag åt en kompis, 5 timmar...
Och är ändå inte klar!
Men hann ändå med att:
*spräcka läppen
* nästan ramla ner från diskbänken (klant att stå där på med skor när det är lite blött ja vet.. )
* och vara nära på att trilla ut från fönstret när ja putsa det...
JA. Dutti issiiiie! (bebisspråk (-: )
Nae vet ni vad.
Nu har filmen laddats ner!
Så nu blire filmmys!
:D
Sov gott allihopa!



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Läskigt med spökerier!

2011-11-14 @ 08:52:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback