Navigation


RSS: inlägg



15/12-11 Krossa alla fönster

2011-12-15 @ 12:17:48, Allmänt, , Kommentarer (3)

Herregud vad jag älskar den låten.
Helt jävla underbar...
Den går på heela tiden på spotify!
Idag kanske Emma kommer över och piercar mig!
Hon hade köpt kanyl och ska pierca sig själv o hennes karl också :-)
Iaf så kommer Martina hit om en halvtimme, Melker sover och jag spelar...
Letter Star på King.com är så himla roligt :-D
Hoppas på att hitta en tvätt tid snart med!
Känns som det börjar bli aktuellt igen haha ;-)
Håller även på att skissa lite åt Emma :-)
Satt i 2½ timme igår och försökte hitta någon stil på text som var snygg.
Men hitta en till slut!
Hoppas Emma tycker likadant ;-)
Aja, ha en underbar dag allihop :-D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa, den låten är riktigt bra!

Vart ska du pierca dig? :O

(Svara med en kommentar här)

2011-12-15 @ 16:44:23
Postat av: Erika - Melkers Mamma

Den är jättebra..!

Ska pierca mig i läppen igen, hålet växte igen :-/



Vem är du?

2011-12-15 @ 23:52:42
URL: http://melkersmamma.webblogg.se/
Postat av: Erika - Melkers Mamma

Nyfiken vem som läser min blogg haha

2011-12-15 @ 23:53:06
URL: http://melkersmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback