Navigation


RSS: inlägg



Hallå igen

2013-05-05 @ 16:07:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Tjosan
 
var ett tag sen jag skrev här nu, men har inte riktigt känt någon lust att gå in här. 
 
Men nu ska jag försöka bli aktiv igen!
 
Ja, vad har hänt sen sist då? 
 
I lördags var jag, älskling, mamma, min syster och Kicka på Ullared, riktigt kul och många fynd blev det!
 
barnen sov hos sin älskade morfar natten till lördagen då vi åkte 04.30..:) 
de hade haft roligt och varit ute i lekparken under lördagen:) 
 
på söndagen hade Melker feber, men det gick över med lite alvedon.
Hade en hemmadag på måndagen med mina små troll<3 
 
tisdag, valborg
var hemma stor del av dagen, syrran kunde inte passa barnen den dagen så vi var hemma :)
men åkte senare till mamma och var nere vid slussarna och tittade på brasan och fyrverkerierna innan vi åkte hemåt igen:) 
 
 
onsdagen var älskling ledig, vi åkte till mamma och fotograferade lite, familjebild som vi skulle förstora till pappa som fyllde år dagen efter:) 
 
och så torsdagen, var i skolan och gick sedan ner med mamma till stan, gick in på någon fotobutik och framkallade bilder, men det skulle ta en timme för mina bilder att bli klara så vi gick till café berget och fikade sålänge:) 
väl där så ringde de från fotobutiken och sa att mammas bilder skulle ta längre tid... Så vi gick och köpte en ram som vi skulle sätta in förstoringen till pappa i :) 
 
på sena eftermiddagen var det födelsedagsmat och fika för pappa:) 
jag och älskling hade köpt Homer simpsonstrumpor och en Homer t-shirt till honom, han älskar simpsons.. ;) 
 
och i fredags hände inte så mycket, hemmabus och solen sken så fint så va ute också :)
När barnen sov middag passade jag på att sola för första gången i år, aah så skönt! 
Då kom älskling hem lagom och vilade en stund:)
 
 
igår var vi iväg en sväng, kollade efter en ny säng bla. men hittade ingen bra då:)
träffade även mamma en stund o prata lite :) 
 
Idag har vi inte gjort mycket alls:) 
åkte till affären och handlade lite imorse och sen har vi varit hemma och busat, städat och målat:) även satt in några bilder på oss i album :) 
 
Nu är älskling iväg på match och jag o busfröna tar det lugnt :) ska ta en sväng i det fina vädret om en stund innan vi ska börja med maten:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback