Navigation


RSS: inlägg



Snart är dagen över!

2013-03-29 @ 18:30:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det har varit en fullspäckad dag idag! :-)

först åkte vi och hämtade moster Helena och körde hem henne hit så var hon här med Mattias och lekte :-)
Sen vidare till Norrköping och busfabriken! Ojojoj vad glad Melker blev! Haha helt exhalterad och bara sprang omkring och provade allt! Men bollarna och bilarna va roligast:-D

Sen åkte jag upp till sjukan och hälsade på min älskade sjukling som ännu en gång blev utskriven<3 hoppas h*n blir bra snart.. Gör så ont att se h*n lida..<3

Blev en sväng till Marie och hennes underbara familj också innan det bar av hemåt igen<3

Nu har jag bytt om till myskläder för nu tänker jag banne mig inte gå ut mer idag;-)

Älskling är jätteduktig och ska göra Hasselbackspotatis, kött och beasås! Ska bli spännande, har aldrig ätit hasselbackspotatis förut:-)

Melker går runt i bara blöja och äter äpple medan Mattias sitter i babysittern o kollar på storebror:-)

Kroppen värker och det känns att man hållt igång kan jag lova:-p
Blir en tidig kväll hoppas jag:-)
Så man hinner mysa lite i soffan med älskling<3

Melker fick sitt påskägg av oss idag, nya strumpor, en kikare, små plastdjur, påskhare o ägg(godis) och 4 smoothies:-)

Mattias får sitt ägg imorgon och i det har vi lagt en fleecejacka, nappar, ett "Elmo"gosedjur och en tygpåse med kanin som håller den, till napparna:-)
Blev riktigt nöjd med deras innehåll trots att det inte gick att stänga äggen sen haha;-)

Påskhelgen firas hemma med familjen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback