Navigation


RSS: inlägg



I'm back!

2013-03-11 @ 08:46:05, Allmänt, , Kommentarer (1)

Uschans vad länge sen det var jag skrev nu!

Men det har sina förklaringar då det varit MYCKET runt omkring...
Har varit glad om jag hunnit uppdatera fb/instagram.. :-)


I lördags var det dop. Ärligt talat är jag såå glad att det är över nu! Och det var vissa som jag önskar att de stannat hemma istället. Fattar inte vad de gjorde där. Menmen, nu slipper jag träffa dom något mer, för så som de gjorde, bara satt och tjurade i ett litet hörn och sa varken hej eller hejdå, pratade inte med oss och de var verkligen inte där för att ta del av Mattias dopdag.... Men nu behöver de inte oroa sig för att bli bjudna på något mer! :-)

Det var jättekul att träffa mina långväga släktingar igen! Tyvärr kunde en av mina gammelfastrar inte komma... och det var flera andra vi saknade men de var helt underbara de som kom! :-)

Melker var en liten lustigkurre, hihi han gav många skratt! När dopvattnet var upphällt gick han fram, stoppade ner handen, vände sig om mot allihop och sa " tiiiittta!! ååååh!!" haha, mitt lilla charmtroll!

Förutom de tråkiga människorna var dopet väldigt lyckat! Mattias var lugn och nöjd hela ceremonin, jämfört med när Melker döptes, skrek och grymtade mest hela tiden ;-)

Fina presenter fick lilleman också! :-)

Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe efter att Melker och jag har dansat o sjungit till lite härlig dansbandsmusik!

Ha en fin dag allesammans :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte fundera så mycket.
Dem som du inte önskade på dopet, var där för Mattias
och Toms skull!
Och Nej, du behöver inte ge dig på din svärmor nu!
Du riktar ditt inlägg till flera som var på dopet.

2013-03-18 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback