Navigation


RSS: inlägg



Härliga väder!

2013-03-24 @ 13:20:29, Allmänt, , Kommentarer (1)

Det här vädret är mer än välkommet!

Tänk att lite sol kan göra en så glad!

Inatt hade vi Melkers moster Kerstin på besök, åt lite gottis och under Eartg Hour tände vi ljus och spelade plockepinn! Älskling vann stoort;-)

Sen somnade både jag och Kerstin på soffan..;-)

Hunnit med lite ärenden idag och äntligen är bilen lagad! Så nu har älsklig kommit hem med den :-D

Middagen igår var supertrevlig! Melker for runt som en virvelvind dock..;-) trotsen är bra underbar haha;-)

Blir själv hemma med barnen i eftermiddag för idag är det handbollsmatcher igen som älskling ska döma:-)

Humöret kan ju bero på lite andra saker med och vi håller tummar och tår!:-D

Nä nu ska jag nog sätta på lite kaffe, ha en härlig dag allesammans!:-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det kanske vara så att ett nytt liv gror inne i dig?
Ska Mattias få ett syskon, mån tro?
Med tanke på det du skrev, tänker jag alltså.. :)

Svar: IP adress är inget ni tänker på att det finns märker jag haha
Erika Hjärtström

2013-03-26 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback