Navigation


RSS: inlägg



Svar till Anna

2013-02-06 @ 22:35:25, Allmänt, , Kommentarer (1)

jag hoppas allt löser sig för melkers skull! undrar bara hur skulle du reagera om pappan skaffar barn med en annan tjej men har samma inställning emot att träffa melker ? inte meningen att dra upp svåra frågor men det är något jag tänker på med tanke på att jag antagligen också kommer behöva vara utan pappan till min lilla i magen. skönt att höra dina tankar kring frågor som dyker upp i mitt huvud om min egen situation :)


Oj det vet jag faktiskt inte :-) ny tjej har han sen ett bra tag tillbaka men att han skulle skaffa barn med henne är inget jag tänkt på, tror väl inte jag skulle reagera så mycket faktiskt.. Eller, det kan jag inte svara på egentligen men inte som det känns nu :-) kanske skulle bli lite bitter och tänka för mig själv hur han kan vilja ha barn som han träffar men inte melker.. Om du förstår hur jag menar :-)
Men helt klart skumt skulle det ju kännas i alla fall!

Hoppas pappan kommer finnas där och stötta dig och bebisen, om inte, man klarar mer än man tror och ingenting är omöjligt :-) kärlek, styrka och vilja kommer man långt med!:-)



Kommentarer
Postat av: Anna

det är en sån fråga som är väldigt svår att tänka på fören man är i den situationen. jag hoppas verkligen att jag kan vara lika stark som dig. jag är i vecka 16 nu och helt plötsligt så vill han inte ha något ansvar vet inte riktigt vad som hände :/ hoppas verkligen att jag kan få samma styrka som du har och göra det bästa för min lilla ängel. jag har ju stöd ifrån min familj och så men tanken att inte kunna ge mitt barn en pappa är jobbig :/ du ger mig styrka när jag läser din blogg för du har klarat dig så bra och du kämpar på och har två underbara barn <3 tack för att du ger mig lite hopp för framtiden kramar <3

2013-02-06 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback