Navigation


RSS: inlägg



GRÖNA BORDET!

2013-02-15 @ 21:03:07, Allmänt, , Kommentarer (1)

ÄNTLIGEN är det stora svarta förbaskade bordet borta! :-D
Skönt att någon äntligen ville ha det!
Pjuu!

Nu har vi fått upp det gröna bordet igen, mer plats i köket! inte bara ett bord som tar upp nästan hela... -.-

Lägenheten blir bara bättre o bättre<3

Lite skit kvar vi ska göra oss av med, men det kommer, i sinom tid!:-)


MELKER SOMNADE TIIDIGT! Redan vid 19.30 slockna han! <3
Satt i soffan och myste med Mattias, tände ljus och sen var det dags för honom att sova med. Spelade lite spel på telefonen och inväntade älskling som var och handlade pizza/kebabtallrik, fick i mig lite i alla fall, det var fruktansvärt starkt.. Såå nu har jag både mensvärk och magkatarrsvärk.. Med andra ord; sängen för mig! Barnen lär ju vakna tidigt imorgon så kan vara bra om någon av oss är pigg :-)

Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Annette

Jag beklagar verkligen att bordet jag köpte åt er har varit en sån plåga. Jag visste inte att det orsakat sån smärta i erat hem. Synd att ni inte sa till tidigare. Jag hoppas du kan förlåta mej. Det va inte mitt syfte att ställa till det. Det va ju skönt att nån ville ha det förbaskade bordet. Du får gärna säga till om det är nått mer av det jag köpt som inte passar.

Svar: ingen fara vi blev ju av med det!
Erika Hjärtström

2013-02-16 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback