Navigation


RSS: inlägg



Wiihow!

2013-04-18 @ 19:10:31, Allmänt, , Kommentarer (0)

Barnen somnade tidigt idag! 
Så nu är det lugn och ro här hemma och jag ligger och glor lite på tv, känns skönt att de somnade tidigare så vi kan gå upp skapligt istället :-) 
 
Känner dock hur irritationen börjar gro inom mig..
Förbaskade hormoner, förstår ärligt talat inte vad fan de är bra för haha... 
Åtminstone inte dessa...:-)
 
sen när man ständigt blir påmind om skiten gör inte saken bättre.....
morr...
 
Men vi strävar sakta framåt och till slut ska det få oss härifrån, till vårt mål!:-) 
Längtar galet mycket!!!:-)
 
Blev lunch idag med pappa, det va riktigt trevligt!
Efter skolan gick jag till min älskade mamma och väntade på att älskling skulle sluta jobbet så han kunde hämta mig:-) 
 
kom hem och fick diska undan lite och plocka iordning. 
 
Nu väntar jag på den där åskan alla har pratat om idag... MYS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback