Navigation


RSS: inlägg



Tisdag, skola

2013-04-16 @ 06:06:38, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja idag är det dags för skolan igen!
Ska bli kul faktiskt:-)
 
Älskling har åkt till jobber, barnen sover och jag har ingen aning om vad jag gör vaken, börjar ju inte förrän 10;-) 
 
Tvn är visst på, och såklart någon jätteirriterande kanal med världens tråkigaste melodi... Så det är väl det första jag ska göra;-)
 
Hoppas det blir fint väder idag, så jag kan sitta ute och läsa boken vi har :-) 
(3e gången jag läser den nu haha..) 
Det var det jag hade kvar i engelska 1a, en recension, på varje kapitel, i boken The Wave.
Den är otroligt gripande!
 
Nä, dags o gå upp då kanske, så kan det hända att jag hinner ta en dusch innan barnen vaknar med!:-)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback