Navigation


RSS: inlägg



Tisdag, skola

2013-04-16 @ 18:30:07, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag va det dags för skolan igen :-)
åkte lite tidigare och tog en promenad i regnet från resecentrum till skolan, suuperskönt..!
 
svenska och matte var det idag, gjorde diagnos för at matteläraren lättare ska se vad jag kan och inte kan :-) 
 
sen bar det av till mamma, Helena hade tagit bussen med barnen hem till dom:-)
 
nu har vi kommit hem och båda barnen sover...Kan bli en låång kväll!
tur jag är ledig imorgon..:-)
 
underbart väder och det är hur varmt och skönt som helst!:-) 
gick till soprummet i bara en tunn tröja:-)
och övriga kläder såklart haha;-)
 
ska försöka få iordning det sista här hemma nu, älskling sover han också:-* 
eller... Jag tar mig nog en liten pluggstund på uteplatsen medan solen skiner!
mycket bättre idé;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback