Navigation


RSS: inlägg



Lagning :-)

2013-04-07 @ 12:21:18, Allmänt, , Kommentarer (9)

Ja, telefonen är på lagning så blir inte mycket inlägg här!
Men passar på att sätta mig en stund vid datorn när vi nu är hos mamma :-)
 
Har inte hänt så mycket nu sen sist jag skrev...
 
Men nu vet ni att det inte kommer bli så mycket uppdatering då jag endast bloggar från telefonen..
 
Idag är Mattias med sin mormor och moster, de ska på visning o ha trevligt :-)
 
Jag och älskling ska hitta på något kul med Melker under tiden:-)
 
På tisdag är det dags för skolan igen, ska be om ett matteprov på första kapitlet, känns så otroligt onödigt att fortsätta med det mer, kan ju redan allt... och jag är dålig på matte haha....
 
Ska snart börja med Fordons examinationen också, det ska bli kul! :-)
 
Älskar förändringarna som skett och sker i våra liv, det blir endast till det bättre nu<3
Humöret och måendet ändras radikalt! :-)
Även att vissa saker gnager så blir det mycket bättre :-)
 
Ha en fin dag i det vackra vädret!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är underbart att din pojkvän är som en far till Melker, fast han inte är det biologiskt. Men varför vill inte Melkers biologiska far ha kontakt med honom? Jag menar, vill han (bio-fadern) inte att folk ska veta att han har en son?

2013-04-10 @ 11:51:11
Postat av: Magnum

NU förstår jag varför du är så jävla lycklig! För att du lyckades förstöra en familjerelation som inte passade dig riktigt...?
Eller...?

Svar: Återigen.. IP. Du är inte anonym....
Erika Hjärtström

2013-04-11 @ 19:25:05
Postat av: Anonym

Ursäkta, men... Vad menas med " IP... Du är inte anonym"?
Du kan inte söka personer via en IP-adress!
Om du inte är snut, och ett allvarligt brott är inblandat förstås.
Sorry :)

Svar: Hahaha för det är ju inte så att DEN DÄR har kommenter i sitt namn en gång och jag vet verkligen iiinte vem du är......
Erika Hjärtström

2013-04-13 @ 20:53:34
Postat av: Anonym

:)

2013-04-13 @ 21:22:46
Postat av: Magnum

Jag har inte kommenterat något i din blogg
tidigare.
Om det var mig du menade som "Den där" ?

Svar: Konstigt, samma IPnummer...:-) den där är någon jag helst inte nämner vid namn!Menmen, kommentera anonymt på min blogg går bra men inte ta det personligen... Trevligt:-)
Erika Hjärtström

2013-04-13 @ 22:35:04
Postat av: Anonym

Det IP-nummer du ser visar bara vilket land, och möjligtvis vilken stad nr finns i. Så; märkligt, va? :D
Om du inte själv klarar av att nämna namn, kan du väl knappast klandra någon annan för att inte göra det? :)

Svar: O vad märkligt att det bara finns två personer som kan bete sig såhär?;-) Konstigt också att du ska börja dra in min "svärmor" i det här..
Hmmmmm SVÅRT att gissa vem du är..:) haha du behöver inte säga något namn för det är inte direkt svårt att lista ut!
Erika Hjärtström

2013-04-14 @ 10:10:55
Postat av: Anonym

Ursäkta..! Men vad har jag skrivit om din svärmor?
Jag har inte en jävla aning om vem hon är!?

Jag ville bara informera dig om hur de där med IP-adresser fungerar efter att jag läst din kommentar om dem :D

Svar: Ber om ursäkt, nu var det skrivet från en annan IP, ser ut som från en telefon:-) Haha och VART kom kommentaren om att jag inte vill säga namn då?! Om du nu inte vet vem den där är?? Haha
Erika Hjärtström

2013-04-14 @ 17:13:33
Postat av: Anonym

Ja, från din kommentar givetvis!
"Den där är någon jag helst inte nämner vid namn" skriver du, samtidigt som du påstår att det är fel av personen ifråga att han/hon inte nämner sitt namn!! Jag tyckte de va lite motsägelsefullt... :)

Dra inte in mig med personer jag inte känner,, tack!!

Svar: Nej ok. Men varför lägger du dig i om du nu inte har något med detta att göra? Eller känner personerna i fråga ? Dessutom på ett gammalt inlägg?:-)
Erika Hjärtström

2013-04-14 @ 17:33:12
Postat av: Anonym

Men Gud! Jag hade ju bara kommenterat en av dina
ovanstående kommentarer. Jag har inte en aning om vad
egentligen diskussionerna handlar om, och jag bryr mig inte!

Svar: Okej vad bra:-) då slutar vår konversation om det här nu! (Y)
Erika Hjärtström

2013-04-14 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback