Navigation


RSS: inlägg



:-)

2013-04-12 @ 09:17:59, , , Kommentarer (0)

Härlig morgon här hemma, lite frukostmys i vardagsrummet:-)

Lite tråkigt att det är dåligt väder men man kan ju inte få allt här i världen;-)

Idag ska vi åka och träffa barnens morfar och äta lunch, ska bli kul!:-)

Annars är det helt tomt på schemat idag, imorgon däremot ska jag på mitt första sexparty med härliga tjejer från partylite enheten!:-) tur det är hemmavid så jag slipper åka buss:-)


Hade min första "långa" skoldag igår, 08.30-15.00, det är så kul o studierna går verkligeb framåt trots att det bara är tredje dagen!:-D och snaart är det äntligen dags för fordonsuppgiften!!! Haha tjatar om den hela tiden;-)

Fick till slut en mattebok som faktiskt är matte 1a istället för nybörjarmatten..!:-)
Och så blir det en diagnos på tisdag, men tydligen för de som ska läsa naturprogrammet? Jaja, det blir nog bra:-p

Allt rullar på och nu ser jag fram emot hösten då studierna verkligen tar fart!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback