Navigation


RSS: inlägg



Lång dag!

2013-03-27 @ 09:05:31, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja idag känns det som det kommer bli en lång dag, första dagen på länge det känna såhär! Griniga barn och ett hem som behöver städas, skafferi, kyl o frys behöver rensas, det måste handlas... Ja det känns helt enkelt...:-)

Blev uppgång strax innan 6 imorse och det har busats och tjurats hela tiden, alla dagar är verkligen inte en dans på rosor med små knoddar..;-)

Men försöker hinna få i mig en kopp kaffe innan jag tar tag i dagens sysslor.. Ena koppen hamnade på golvet... En söt liten Melker tyckte väl att mamma inte skulle dricka nå kaffe.. Men mamma är också envis!;-) haha han har fått mitt humör i alla fall, det kan vi ju konstatera..;-)

Skolan igår gick jättebra! Har fått hem lite uppgifter inom fordon, och matten måste ju vara ett skämt... Lägger upp en bild på en sida ur boken... Och på min roliga uppgift!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback