Navigation


RSS: inlägg



Påväg hem

2013-01-23 @ 22:31:03, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ooh blev inte riiktigt som jag trott..!

Hade en jättetrevlig stund med mamma, vann inga stora summor men fick min första bingo i alla fall! :-)

När vi ska hem, åt varsitt håll så försöker vi passa in på bussarna så inger behöver stå själv.
Till slut kommer hennes buss, min skulle gå 7 minuter senare, och hon åker. Har då 12% batteri kvar. Perfekt tänkte jag, då hinner jag visa smsbiljetten i alla fall!
Kollar igen, 11%. och poff. Så dör telefonhelveten! -10 grader ute och jag fryser som faaan.

Inser att jag inte kan göra något utan börjar gå mot mamma som bor någon kilometer från stan. Går in o laddar telen, ska ut till bussen 21.07, missar den....
Får helt enkelt gå in till mamma igen o vänta på nästa... 22.06 kom bussen jag åkte med o nu har jag bytt igen till den som går hem till mig... Kaaaallt. Nä det var då sista gången... Blir så trött på den här telefon ibland.. Usch. Men imorgon ska jag bara va hemma med mina älskade barn<3 det är sjukt hur mycket man hinner sakna dom på så kort tid!

Nä nu ska jag spara på batteriet...



Kommentarer
Postat av: Bussföraren

http://ostgotatrafiken.se/Om-oss/Nyheter/Forandringar-for-sms-biljetten-fran-1-februari/

Dags att skaffa ett litet reskort nu tror jag... Billigare ju åsså får du inte batteritorsk :)

mvh
Bussföraren

2013-01-24 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback