Navigation


RSS: inlägg



Svar till Anna

2013-02-12 @ 09:38:58, Allmänt, , Kommentarer (1)

det är en sån fråga som är väldigt svår att tänka på fören man är i den situationen. jag hoppas verkligen att jag kan vara lika stark som dig. jag är i vecka 16 nu och helt plötsligt så vill han inte ha något ansvar vet inte riktigt vad som hände :/ hoppas verkligen att jag kan få samma styrka som du har och göra det bästa för min lilla ängel. jag har ju stöd ifrån min familj och så men tanken att inte kunna ge mitt barn en pappa är jobbig :/ du ger mig styrka när jag läser din blogg för du har klarat dig så bra och du kämpar på och har två underbara barn <3 tack för att du ger mig lite hopp för framtiden kramar <3




Förstår vad du går igenom.. Tro på dig själv, man är starkare än vad man tror! Bara det att din familj stöttar dig gör allt såå mycket enklare! Jag har alltid haft stöd från min familj och det är verkligen guld värt!

Ett barn behöver inte en mamma och en pappa, de behöver någon som älskar dom villkorslöst<3 är det bara du så lider inte ditt barn av det, h*n kommer vara så tacksam för att h*n har dig, en mamma som älskar denne och bryr sig, finns där i alla väder oavsett.

Många styrkekramar till dig!<3

Tack så hemskt mycket! Värmer verkligen att få läsa!<3



Förlåt att jag inte skrivit tidigare.. Har inte hunnit med det :-/



Kommentarer
Postat av: Anna

jag försöker verkligen göra mitt bästa för att vara den bästa mamman jag kan vara men är så orolig att jag inte ska räcka till men ska kämpa med all kraft jag har för att min lilla ängel ska få det bästa han/hon kan få. känner redan en enorm kärlek till mitt barn så jag vet att han/hon kommer vara älskad. mitt ex familj säger att dem vill vara delaktiga ändå i alla fall hans mamma men vi får se hur det går hoppas i alla fall att det håller .... hur är det med ditt ex familj ? är det någon som har träffat/träffar melker ? tack så mycket jag ska göra det bästa jag kan! <3

2013-02-13 @ 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback