Navigation


RSS: inlägg



Växa säng!

2012-07-18 @ 13:39:54, Allmänt, , Kommentarer (2)

Jepp!
 
Sitter nu och kollar efter en växa säng åt min lilla skrutt!
Han börjar ju bli stor!
Och nu när han snart ska bli storebror, så känns det dumt att ha 2 spjälsängar, när han ändå snart behöver en växasäng! :-)
 
Så det är mitt projekt nu! 
Och försöka hitta på nåt o göra med barnrummet!
Vill ha det riktigt mysigt <3
 
 
Lägger upp mina tankar och funderingar + planer här! 
Så får ni gärna komma med åsikter! :-)
 
Nä, nu ska jag prata med Idapida och sen lär väl Melle vakna från sovstunden!
 
Kram!



Kommentarer
Postat av: Sandra

God idé med en växa säng åt pojken. Vi har haft en åt dottern ett tag nu så vi försöker vänja henne vid den. Hon somnar gott där om kvällarna, men kommer in till oss under natten.. Spjälsängen skall ju in till oss snart så den kan hon inte ha längre xP

Svar: Ja det känns bra tycker jag! Hihi, Melker har aldrig velat sova med mig.. Eller, inte sen han blev större.. :-( Kan va riktigt tråkigt! Ibland vill man ju bara ligga o mysa tills man somnar! :-)
Haha, nä det blir ju lite svårt! :-D
Erika Hjärtström

2012-07-18 @ 14:54:50
URL: http://fruomamma.blogg.se
Postat av: Sandra

Hehe ok. Men det bör du se som något positivt :) Då borde inte sängbytet bli något större problem hemma hos er. :)

Svar: Nej precis! :-) Han lär vara supernöjd ;-)
Erika Hjärtström

2012-07-18 @ 17:06:02
URL: http://fruomamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback