Navigation


RSS: inlägg



Myskväll med mig själv

2012-07-17 @ 22:17:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Japp, nu ska jag lägga mig i soffan och glo på nåt.. Hoppas det finns några bra program nu, annars somnar jag väl snart ;-)

Hade hoppats på att hinna prata något med älsklingen innan läggdags<3 Saknar honom så grymt mycket..

MEN, han kommer hem på fredag en stund! :-D Då är det dags för besök hos barnmorskan! :-) Ska bli skoj! Troligen ligger mitt järnvärde lika lågt som sist, får nog börja fundera på o ta de där tabletterna som ligger i lådan o samlar damm.. Tänkte vara duktig, men vaarje kväll har jag glömt dom! Den är inte ens öppnad -.-'

Hade hoppats på att slippa dom :-P Brukar ju vara så, att när man köper något man behöver, så behövs dom inte längre! Verkar dock inte vara så i det här läget >_<


Natti natti allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback