Navigation


RSS: inlägg



IIIHH!

2012-07-18 @ 17:41:01, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ikväll kommer saknade, älskade Josefine hit!! :-D
( Inte grannen som jag brukar skriva om hihi ;-)  )
 
Ska bli så kul!!
Det var sjukt länge sen!<3
 
Så vi ska ha en riktig girls night med massa skitsnack! ;-)
Melker har säkert redan somnat när hon kommer, då är klockan MASSOR! 
Eller ja, åtminstone typ.. 21-21.30 ;-)
 
Melker har precis ätit, jag gör något till mig själv sen när Josse kommer istället! :-)
 
MEN, ett irritationsmoment för mig idag..
Var i affären.
Melker har tuggat sönder sina nappar till vällingflaskan, och dom hade inga lösa nappar,
så köpte en ny flaska!
Kommer hem, och upptäcker att det är den minsta nappen.. -.-
KUL! 67 spänn åt fanders ;-o
 
Och lyckades självklart ta barnmat från 5-6 månader, duktigt :-)
Så går det när man bara kollar vad det är för sort och inte ålder.. ;-)
 
Menmen, det gick ju bra ändå! :-)
 
Nu blir det bad/dusch för Melkers del, sen lite mys innan han ska sova! 
 
 
Får se om jag skriver något sen, får jag lite tid innan Josse kommer ska jag kolla lite inredning till barnrummet! :-)
 
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback