Navigation


RSS: inlägg



16+5 ork ?

2012-04-26 @ 13:23:25, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nä. Ingen ork. Den måste ha gömt sig på nåt riktigt bra ställe...

MEN tog lite ork från Kerstin och städade iordning lite, kändes bra!
Har dock jävligt ont i ryggen nu... usch :-(
Tycker synd om Tom som får stå ut med mitt jäklarns humör och surheten för att jag inte orkar något.
HATAR verkligen att inte orka allt jag vill, känner mig som världens sämsta mamma, helt utan överdrift.
Vill ju orka leka med Melker hela dagarna, gå ut i lekparken och tjoa och tjimma.
Men jag gör inte det.
Kan inte räkna gångerna jag har gråtit för det här...
~*~*~*~*~*~
Något positivt är ju i alla fall att vi har fått dagisplats!
Så imorgon 09.15 ska vi till Vittra Förskola och kolla in det :-)
Hoppas det är bra och att vi känner oss trygga med det!
I så fall så börjar Melker på dagis den 14e Augusti!
Blandade känslor där kan jag säga!
Kul, för jag vet att han kommer ha så himla roligt där och få kompisar,
och att min ork lär inte vara på topp då, kommer vara ganska så gravid då...
Men ändå jobbigt. Vad ska jag göra utan honom?
Det gäller ju visserligen inte många timmar, men jag kommer ju bara vara hemma, kanske tar mig tid att träffa kompisar själv då, så jag inte bara sitter och saknar honom.

Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och invänta Martina och Malin.
Har Melker verkligen varit sådär liten ? <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback