Navigation


RSS: inlägg



gaaaaah. det är snart jul?!?!

2011-11-11 @ 21:09:01, Allmänt, , Kommentarer (1)

Oh herregud.
Kom precis på...
Det är ju snart JUL?!
känns som det var nyss jag låg på BB och det var asvarmt ute ju!
Tiden går FÖR fort...
Min lilla älskling är ju snart 6 månader!
Heelt sjukt...
Måste börja köpa julklappar :o
Säger VARJE år att "i år ska jag fan börja handka julklappar i augusti!"
meen. jag gör det aldrig...
Kommer sluta med att jag går dagen innan julafton och panikhandlar det sista!!
Känner mig själv tyvärr.. xD
Och vad sjutton ska Melker få????
Har fantasitorka!!!  ><
Aja, jag kommer på nåt! :)
Nu har Melker sovit i ca en timme.
Och jag sitter här vid datan och degar!
Försöker komma på nån bra skräckfilm o ladda ner...
Alla filmer jag blivit rekommenderad sög... -.-
Jaja! lycka till ixie!
ska väl försöka hitta på nåt o äta också.. :-)
Ha en mysig fredagskväll! :-D
Slänger in en bild jag tog på mig och Melker idag!
Mitt hjärta ♥



Kommentarer
Postat av: emma

heej=) tänkte ge dig lite tips om lite skräck filmer hihi=)



Handen som gungar vaggan är jävligt bra=)

MIMIC

THE EYE

DEAD SILENCE



2011-11-12 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback