Navigation


RSS: inlägg



Flytt+vattkoppor+skola! 4/11-11 ( usch.. snart kommer snön :'( )

2011-11-04 @ 23:23:35, Allmänt, , Kommentarer (1)

Kontraktet är påskrivet!! :D
Fick ta emot pappret av morfar genom fönstret igår o skriva på det :P
Har nämligen vattkoppor... och både jag och Melker har ju varit dåliga ett par dagar..
Och morfar har aldrig haft vattkoppor ( är 62 år ) o ju äldre man blir, ju värre blir det för dom.
Och JAG tänker INTE vara skyldig till det!
Men det blev ju gjort i alla fall :D
Idag mår jag bättre i alla fall, har bara en jävla hosta!
Som tur är fick jag hostmedicin utskrivet =)
Min lille Melker hostade så mycket natten till igår/ tidigt på morgonen att han kräktes stackaren :'(
Tyckte så synd om honom!!
Vågar knappt sova för när han hostar låter det som han ska kvävas!
Men då sätter jag honom upp i hans säng o "hjälper" honom med hostan o klappar på ryggen.
Sen sover han en stund o sen vaknar han av hostan igen :(
Än så länge har jag inte hört något av hostan, hoppas det håller på o bli bättre <3
Mammas lilla plutt... :(
Nu väntar jag bara på attt tiden ska gå så vi får FLYTTA :D
iiiiiiiiihhhhh är så obeskrivligt glad!!!
ÄNTLIGEN ska jag få bo på landet igen :D
I mitt "barndomshus" dessutom :D
Var verkligen en nostalgitripp o gå in i huset igen!
Allt var bara lite mindre än då ;)
Var ju trots allt 7½ år sedan vi flyttade!
LÄNGTAR!
<3

En gammal bild från när jag var i Spanien på Exchange =)
Vill dit igen, när jag jobbat o tjänat pengar ska jag ta med Melle dit
<3

Där var vi i Barcelona över dagen.
Men vi bodde hos olika familjer allihopa i Olot som ligger i Katalanien.
En del av Spanien.
Kommer så väl ihåg hur sura dom blev när vi hade spanska flaggan på våra scheman..
Haha, speciellt lärarna där XD

Ujuj, ja det var en riktigt härlig upplevelse jag gärna gör om igen!







Just det!
Nästa vecka ringer studievägledaren från BirgittaVux.
Då ska vi fixa ett möte o lägga upp schema!!!
Så troligtvis börjar jag i Januari :D
Pluggar då på distans i 3 terminer o sen är jag färdigutbildad undersköterska :D
Haha snacka om att sadla om!
Från att gå Transport till o gå Vård och Omsorg ;)
Aja!
Nu ska jag bara ta det lugnt, får se när jag somnar inatt!
Om jag vågar somna :(
Är jätterädd för att han ska kvävas..
Det låter verkligen som det!
:(
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll!
<3



Kommentarer
Postat av: Micke Marin

aaaahh skulle velat se det där med hyreskontraktet genom fönstret.. hur kul som helst. Portad liksom. Vilka planer du har! Hoppas det går bra för er.

2011-11-09 @ 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback