Navigation


RSS: inlägg



Uttråkning!

2013-01-03 @ 22:07:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jepp, melker ligger i soffan bredvid mig och är bara lugn för han är uttråkad, så skriver lite här i hopp om att han somnar under tiden ;-)

Grabben har inte sovit middag på flera dagar nu, men ändå vägrar han sova på kvällen.. Duracellbarn?!:-o
Han kan gott dela med sig av sin energi tycker jag :-)

I helgen ska älskling iväg på handbollscup så jag och barnen blir själva hemma. Åker imorgon bitti o är hemma på söndag kväll/natt och på måndag börjar arbetet igen. :-(
Det var den julledigheten det..

Pixie kanske kommer imorgonkväll och sover här tills på lördag, iih! Äntligen någon som bryr sig om mig och inte förmodar att jag ska kunna flaxa fram och tillbaka överallt med grabbarna<3
Ska bli skoj med lite besök! O av en så underbar människa gör ju bara saken bättre!<3


Hehehe nuu sover han!;-)
Sa ju att det skulle funka ;-)
1-0 till mamma ;-)

Kan komma att bli spammat här i helgen om jag är riiktigt uttråkad, kanske roliga diskussioner kommer upp, kanske inte lika roliga med ;-)

Natti på er alla, nu ska jag vänta på älskling som är på väg hem från handbollsmatch<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback