Navigation


RSS: inlägg



Svar till bloggläsare

2013-01-21 @ 13:04:14, Allmänt, , Kommentarer (1)

"Hej, jag undrar om Mattias var planerad? :) sen hur kontakten är mellan han och hans farföräldrar då jag bara läst om att han träffar sin mormor och morfar.

Blir inspirerad av din blogg då jag själv väntar barn och är 18 år :)! Allt går om man vill! "


Hej! Nej Mattias var inte planerad, och det var inte Melker heller för den delen :-)

Vi är mest hos min mamma för hon vill att vi ska komma dit och Melker tycker det är så kul att kunna leka med sina mostrar och morbror, och självklart vill Mattias mysa med dom också!:-)

Jaha vad spännande!:-) precis, allt går, bara man har viljan! Det är tufft, absolut, men man klarar det!:-)
Lycka till med allt!:-)



Kommentarer
Postat av: Anonym


" Vi är mest hos min mamma för hon vill att vi ska komma dit och Melker tycker det är så kul att kunna leka med sina mostrar och morbror, och självklart vill Mattias mysa med dom också!:-)"

Vad tråkigt att barnens farföräldrar inte vill träffa barnen också!
Men så kan det vara ibland....

2013-01-21 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback