Navigation


RSS: inlägg



Svar till Anna

2013-01-26 @ 08:10:19, Allmänt, , Kommentarer (1)

"Det tycker jag verkar väldigt märkligt att han inte har tid att offra typ en timme för att träffa sin son :/ lider med dig och framförallt melker även om han är så liten som måste han ju ändå undra vem hans pappa är , har han frågat om sin pappa något och i så fall vad svarar du för att han ska förstå det kan inte vara det enklaste ?"


Ja vi kan inte förstå allt här i världen tyvärr:-/ men det är så det är och det finns inget jag kan göra åt saken, utan vi får helt enkelt vänta och se vad som händer:-)
Nej han har inge riktigt lärt sig att prata än, och sen tror jag inte han förstår att inte pappa är med, eftersom vi har min sambo. Även att vi inte säger pappa till honom så finns det ju en man med i hans liv:-) bävar för den dagen då han frågar efter sin pappa, när han förstår.. Men då har hans pappa faktiskt lovat att prata med honom...
Men får se helt enkelt :-)



Kommentarer
Postat av: Anna

jag hoppas allt löser sig för melkers skull! undrar bara hur skulle du reagera om pappan skaffar barn med en annan tjej men har samma inställning emot att träffa melker ? inte meningen att dra upp svåra frågor men det är något jag tänker på med tanke på att jag antagligen också kommer behöva vara utan pappan till min lilla i magen. skönt att höra dina tankar kring frågor som dyker upp i mitt huvud om min egen situation :)

2013-02-06 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback