Navigation


RSS: inlägg



Svar..

2013-01-20 @ 13:31:48, Allmänt, , Kommentarer (1)

Jag antar, då du skriver att personen inte är någon du kan
strunta i, är en släkting eller någon som tillhör familjen.
dem banden kan vara svåra att klippa.
Har du så mycket frustration inom dig emot denna, så vet/känner nog personen redan detta!
Ju längre man går med skiten inom sig, desto värre blir det!
Svälj din egen stolthet & gör något åt situationen!
Av inlägget (och andra inlägg) att döma, så ligger ju problemet helt klart hos dig! Med dina frustrationer & hormonrubbningar (?)



Jadu anonym :-) denne vet säkerligen mycket väl om vad jag tycker och tänker :-) när jag har åsikter om saker och ting så brukar inte det gå obemärkt även om jag försöker dölja det, vilket är en av mina dåliga sidor tyvärr :-)
Kände inte att jag hade tid att svara på din fråga förut så valde att vänta tills jag kunde göra det i lugn och ro :-)
Dock skulle det vara intressant att veta vem du är, eftersom du verkar vara en så klok person som vet allting och kan döma vem jag är via mina inlägg:-)

Kan känna ibland att det är skönt att skriva av sig här om det är något som irriterar mig eller gör mig ledsen :-)
Då känns det oftast bättre :-)

Får se vad framtiden för med sig..:-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du bara vill "skriva av dig" för att bli av med viss frustration och skriva om sådana här saker, så blir det funderingar och åsikter från folk runt omkring, och man kan läsa mycket "mellan raderna"!
Vill du ha saker för dig själv är det bättre att skriva i en dagbok!

Jag är inte klokare än många andra, men en del livserfarenhet har man.
Tyvärr kan jag inte gå ut med vem jag är, men jag kan som sagt var läsa mycket mellan raderna i dina inlägg, och det finns ju en del inlägg som du skrivit, (längre tillbaka i tiden med) där man kan läsa sig till vad du är för person.
Man behöver inte vara så klok! Mest läskunnig!
Och jag dömer inte heller. Jag läser vad du skriver....

2013-01-20 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback