Navigation


RSS: inlägg



Svar..

2013-01-20 @ 16:38:13, Allmänt, , Kommentarer (1)

" Jag dömer inte, jag läser vad du skriver.
Det är väl inte att döma, utan att diskutera utefter fakta?
För det är väl inget påhittat du skriver om?

Jag vet vem du är, men känner dig inte.
Mer än genom din blogg. "




Nej jag skriver det som faller mig in, det jag känner för att skriva helt enkelt..:-)
Ibland glada saker, ibland inte :-)

Jaha men vad trevligt!:-)
Synd att jag inte skriver mer då, så du kunde fått en bättre uppfattning om mig än den tråkiga och frustrerade människa du verkar ta mig för :-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur du utger dig för att vara på din blogg är din ensak.
Hur andra tolkar den, är deras ensak. (?)

Den person jag tar dig för, är ju den person som du beskriver dig som. Jag har läst mig till att du är en tjej som lever för kärleken och tror att allting löser sig om man bara har kärlek!
Jätte gulligt, men hur mycket kärlek man än har, så får man inte sitt hus för det.
Det är lättare att få sitt hus om man har självdisciplin, god ekonomi och lite självständighet också.

Vilket du kanske har?
Åter igen; Jag bara läser......

2013-01-20 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback